martes, 13 de abril de 2010

¡Viva o Producto Nacional "Pata Negra"!


Akaoni Studio (un estudio español, concretamente de Valencia) confirmou que "Zombie Panic in Wonderland" estará dispoñible para WiiWare a partir do 9 de abril 2010 por 1000 puntos Wii.

"Zombie Panic in Wonderland" é un shooter en terceira persoa de acción frenética con grandes cantidades de "humor macabro".

Os habitantes de Wonderland desapareceron e as súas cidades están infectadas por zombies e estraños seres. Onde o noso deber será descubrir que pasou cos seus habitantes. Branca Neves, Dorothy e Momotaro, entre outros famosos peronaxes de contos de fadas, poñeranse á aventura e, ametralladora en mán, desturir todo o que encontran no camiño

O xogo encantoume. É poñerte a xogar e non parar. É acción pura, dura, directa e divertidísima. Os escenarios son 100% destructibles, a cantidade de enimigos é moi variada e a cada cal máis cómico. Pasando por zombies a esqueletos, loitadores de Sumo, ninjas, ogros e ata xefes finais.

Temos gran cantidade de armas coas cales facer fronte ás hordas de enimigos zombies deseosos dos nosos sesos, que non paran de atacarche ata completar o 100% da pantalla.

Gráficamente, paréceme imposible que fixesen todo isto en tan pouco espacio (16MB). Ten un gran nivel de detalle onde calquera cousa vese moi ben. Todo, absolutamente todo, é destructible e é unha gozada non deixar nada en pé no escenario.

A música a min gustoume moito, acompaña á perfección todos os hilarantes acontecementos do xogo. A banda sonora está interpretada por unha cantante de ópera xaponesa que lle queda brutal ao xogo.

Pois este mesmo xogo español, segundo a revista Famitsu (a publicación de videoxogos máis importante do mundo) calificouno, no seu número de marzo, como un excelente traballo. E así o confirman as ventas; xa que Zombie Panic in Wonderland está tendo un enorme éxito no país nipón. É o primeiro xogo español que triunfa verdadeiramente neste país.

¿Cál é o segredo para que un xogo non xaponés triunfe en Xapón?

Básicamente, facer que sexa do gusto dos xaponeses en todo.

Os xaponeses non adoitan comprar xogos occidentales porque estos solen ter un estilo que, simplemente e llanamente, non gusta por aquelos lares. En realidade, se o xogo é do seu gusto e ten un marketing ben pensado para o públixo xaponés, aos xapos dalles igual de qué país proveña. E se non, que llo digan a Steve Jobbs (creador e presidente de Apple Inc.).

Iso é algo que se nota que o productor de este xogo (Jose Manuel Iñiguez) sabe moi ben. Non en vano o tío estivo vivindo 12 anos alí. E ao contrario que moitos estranxeiros, que simplemente se cerran en banda e táchanos de "xente rara", sen ir máis alá; él preocupouse por entender cómo pensan. De ahí que soupera facer un xogo que conecte co público xaponés.


Fontes: El País 1
El País 2


2 comentarios:

  1. "...facer frente ás hordas de enimigos zombies deseosos dos nosos sesos,..."
    Fíxome moitísima graza esa frase!! xD
    Pois esa noticia xa a vira no telediario (no da primeira, máis concretamente) e pareceume xenial. Tanto o xogo coma o feito de que un produto valenciano teña tanto éxito.
    (Non comentaches que é a primeira producción de Jose Manuel Íñiguez.)
    A verdade, é moi boa idea o de usar as protagonistas de contos nesa situación tan... atípica.
    Encántame, realmente, encántame. Teño que probar o xogo!! ^^
    Ah, tamén ten un plus o feito de que un español fixese un xogo cunha estética tan xaponesa. Sabías que gustou tanto alá e pareceulles tan ben feito que nun principio creron que se trataba dun producto nacional? (ou sexa, que era un xogo xaponés)

    Bueno, moi boa entrada, a seguir así Iago1! ;)


    (un pequeno erro. soler é un verbo castelán. en galego dise "adoitar" =P )

    ResponderEliminar
  2. Laura, sí, sí k sabía que antes pensaban que era xaponés. Pero non me acordei de poñelo. jajaj

    Con xogos coma estes (xunto con Mario Galaxy, e The Legend of Zelda Twilight Princess), arrepíntome de non ter a Wii. xD xD

    PD: Laura, non me corrixas tanto. ¬¬

    PD2: xa o cambio agora. ^-^

    ResponderEliminar